tirsdag den 6. november 2012

CRAVINGS / MALENE BIRGER

I'm in looooooooooooooooove... Ja ikke blot med min kære kæreste, men også med Malene Birger's sindssyg lækre ting. Hvis jeg dog bare have pengene og ikke var en eller anden fattig lille studerende, så ville jeg bestemt have klikket nogle af nedenstående ting hjem. 


Hvad synes I?? Jeg er rent ud sagt solgt. Nogle gange så forstår jeg slet ikke, hvorfor man bare må eje visse ting, og ikke kan slå dem ud af hovedet. Som studerende er man nødt til at prioritere, og det er sååå vanvittig svært, når man gerne vil have det hele ikke? Okay nu skal det ikke bare lyde som om, at jeg er total afhængig af materielle ting, men jeg tror nu, at enhver pige med en lille shopaholic gemt i sig, kender til situationen. Jeg glæder mig til den dag, hvor man end imellem bare kan købe lige, hvad man har lyst til. Eller det vil sige, at det kan man jo egentlig godt, hvis man bare gad at spare op. Hm den sidste linje burde jeg måske begynde at tænke lidt mere over, så kunne det være, at nogle af mine drømme ville blive en realitet. Hold nu vimmer - det var da vist en ordentlig omgang vrøvl jeg fik skrevet her. Jeg håber virkelig, at I kan bære over med mig og tænke, at hun skulle bare lige ud med sine frustrationer. Og ved I hvad, det virkede faktisk ;-) Nå ha' en god aften - vi blogges ved senere. 

- Maise   


Ingen kommentarer:

Send en kommentar